החיוך שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו ועלינו לדאוג שיהיה מושלם ויציג אותנו על הצד הטוב ביותר. ההתפתחות המואצת של רפואת השיניים בשנים האחרונות מאפשרת לרופאי השיניים למצוא פתרון לרוב הבעיות האסתטיות בהן אנו נתקלים. קליניקת סמייל של ד"ר בן ארי,  בעלת ניסיון רב במגוון טיפולים אסתטיים שזמינים היום למטופלים. אנחנו מעניקים ייעוץ רפואי מלא כדי לאפשר למטופלים לבחור בתהליך הנכון, בהתאם למצב הרפואי של השיניים.

הלבנת שיניים

אחד הטיפולים הפופולריים ביותר בתחום האסתטיקה הדנטלית הוא הלבנת שיניים. שיניים לבנות ומבריקות נחשבות לסטנדרט של יופי שלצערנו לא כולנו התברכנו בכאלה.

לעיתים השיניים אינן בהירות  מלידה בגלל פיגמנטציה. לעיתים השיניים מאבדות את צבען הבהיר עם הזמן, בעיקר בגלל עישון, טיפולים תרופתיים, מגע עם קפאין ועוד. אם בעקבות בדיקה שיניים רפואית, הסתבר שצבע השיניים הוא אכן בעיה אסתטית בלבד ולא תוצאה של בעיה דנטלית שדורשת טיפול כמו עששת, ניתן לבצע הלבנת שיניים. טיפול הלבנת שיניים בקליניקת סמייל מאפשר להשיג תוצאה מהירה ומרשימה שנשמרת לאורך זמן.

למינציה

למינציה או ציפוי השן בחרסינה דקה הוא טיפול מצוין למקרים בהן השן קיימת, אך ניזוקה מסיבה זו או אחרת. שיניים שניזוקו מאבדות מהמראה הבריא שלהן ולפעמים אף מהוות פגם אסתטי חמור, במיוחד אם מדובר באחת מהשיניים הקדמיות. ניתן לטפל בחלק מבעיות אלו על ידי ציפוי חרסינה שמעניק לשיניים מראה אחיד, בריא ואסתטי. ציפוי דק זה מכסה את הסדקים והפגמים האחרים בשן, ומסייע להארכת חיי השן. פעמים רבות ציפויי החרסינה מסייעים לאנשים שסובלים משיניים שאיבדו את צבען הבהיר ומסיבה זו או אחרת לא ניתן להלבין אותן.

שיקום הפה בגישה אסתטית

לעיתים מצב הפה והשיניים דורשים גישה מערכתית וביצוע סדרה של פעולות דנטליות ואחרות כדי להשיג את התוצאה האסתטית הרצויה. אחרי בחינה רפואית מקיפה של מצב חלל הפה, מצב השיניים ותיאום ציפיות עם המטופל, יתאים ד"ר בן ארי, תכנית לשיקום אסתטי שיכלול מגוון טיפולים בהתאם לצרכיו של המטופל: שחזור השיניים, ציפויים, השתלה, יישור השיניים ועוד.

 

 צוות קליניקת השיניים "סמייל" של ד"ר בן ארי  

המומחיות והניסיון של צוות קליניקת סמייל של ד"ר בן ארי, מבטיחים לכל לקוח, טיפול מהיר, יחס אישי ואדיב. אנו דואגים להעניק לכל לקוחתנו את הטיפול הרפואי הדנטלי הטוב ביותר וחוויה נעימה ומרגיעה. אנו דואגים להסביר לכל לקוח  על כל היבטי הטיפול שעליו לעבור, לשתף אותו בכל מידע רלוונטי ולהיות קשובים לצרכים, לחששות ולציפיות שלו.